MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
« Föregående · 2654348 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
SPOODI: Enda kedja som inte splittrats den här säsongen! Ska nog mycket till för att det ska hända.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Paninaro:
Haha! De såg en annan repris från en annan match domarna.
De tittade bara på att klubban var hög.
Haha! De såg en annan repris från en annan match domarna.
De tittade bara på att klubban var hög.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
NuMo: han träffade ju inte pucken i andra försöket. Solklart mål
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
NuMo: Gött med lite kaos, döm bort den på spark nu bara för att tända arenan!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
smyl: "Den där mackan alltså - alla vigneault haters där ute VARSÅGOD"
Finns det en enda MoDoit därute som INTE gillar Vigneault???
Kan det bli hög klubba om man inte rör pucken eller stör målvakten???
Finns det en enda MoDoit därute som INTE gillar Vigneault???
Kan det bli hög klubba om man inte rör pucken eller stör målvakten???
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Confusius: VAD ÄR GRINDALLE FÖR NÅN??? SPELAR HAN I ERAT LAG?? NÄ JONTE SPELAR I TIMRÅ MEN NI ÄR SÅÅÅÅÅÅ IIINNI HEEEEEEELLLVVVETE AVUNDSJUKA PÅ ATT HAN SPELAR I TIMRÅ!!!!! ERKÄÄÄÄNNN FÖR HELVETE O SLUT HÅNA HAN O HANS FAMILJ!!!!!!!!! NI BETER ER SOM DAGISBARN!!🤬🤬
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
JonteD: Nu får nog personalen komma och ge dig en valium, på gruppboendet för tikare.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
JonteD: Ja vi är avundsjuka, Dahlén är en förbannat bra hockeyspelare!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{7426}:
Fan vad glad man blev trots att man visste att de skulle döma må andra gången. :)
Fan vad glad man blev trots att man visste att de skulle döma må andra gången. :)
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
JonteD: Caps lock på tangebordet ger versaler på allt du skriver. Testa trycka på den knappen innan nästa inlägg.
7-1 btw, mot ett allsvenskt lag.
Mvh.
7-1 btw, mot ett allsvenskt lag.
Mvh.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Zource:
Fy fan vad jobbigt för den domaren och stå framför 7000 och förklara att man var rätt värdelös som inte kunde se på bilderna vad som hände. Man dömde bort på isen och åkta bara in lite pliktskyldigt för att se till "att få det rätt".
Sedan kom storebror och rättade till beslutet och man fick åka ut och kolla och sedan skämmas inför 7000 pers.
Fy fan vad jobbigt för den domaren och stå framför 7000 och förklara att man var rätt värdelös som inte kunde se på bilderna vad som hände. Man dömde bort på isen och åkta bara in lite pliktskyldigt för att se till "att få det rätt".
Sedan kom storebror och rättade till beslutet och man fick åka ut och kolla och sedan skämmas inför 7000 pers.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Rytter: Hann tänka ne det här står dom fast vid för dom är för lätt kränkta för erkänna att dom gjorde fel..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Det är skämmigt från mitt lag, men jag får väl gratulera er! Det blir nya derbyn nästa säsong!
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
JonteD: Har du några proppar hemma du kan byta ut eller ska jag ringa efter hjälp?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Rytter: Äh ibland blir det fel, bara skaka av sig litegrann, hela arenan jublar.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Rytter:
Ähh! Det var ett mänskligt fel. Förutfattade meningar gör så att man bara ser det man vill.
I det här fallet: Var klubban hög.
Ähh! Det var ett mänskligt fel. Förutfattade meningar gör så att man bara ser det man vill.
I det här fallet: Var klubban hög.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Bra match skulle jag ha sagt om vi faktiskt spelade. Bara ett lag på isen ikväll.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
JonteD: Grejen med Jonte är väl att han egentligen har alldeles för mycket talang för att vara en endimensionell spelare i SHL. Hade han haft lite bättre inställning skulle han spelat i NHL, alternativt i alla fall tagit sitt defensiva ansvar i SHL.
Och att han i matcher mot oss är precis som Finska spelare var fram till 1995. Det spelade ingen roll hur det gick mot andra lag, bara man vann mot storebror. Faktiskt charmigt egentligen.
Och att han i matcher mot oss är precis som Finska spelare var fram till 1995. Det spelade ingen roll hur det gick mot andra lag, bara man vann mot storebror. Faktiskt charmigt egentligen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Tom Topp: Vi behöver poängen och självförtroendet mer än ni! Tackar ödmjukt. Hade räknat med cirka 0 derbyvinster inför säsongen!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Dubbeld: ni var bra i första perioden det ska ni ha! Sen tog ni kväll
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
Jösses vilken festkväll det här blev! Det är vi ju inte direkt bortskämda med.
Passande ändå att Timrå lägger sig ikväll, när dom lagt sig varenda jävla gång vi behövt deras hjälp den här säsongen! Det tackar vi för.
Njut nu bröder och systrar!
Framåt MoDo!!!
Passande ändå att Timrå lägger sig ikväll, när dom lagt sig varenda jävla gång vi behövt deras hjälp den här säsongen! Det tackar vi för.
Njut nu bröder och systrar!
Framåt MoDo!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
SPOODI: De blev lite jobbigt där vid 7-1 fick lov att räkna på andra handen med… 🙄
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{5647}:
Jag hade önskat att vi hade fler spelare som inte heller räcker riktigt till för NHL, men som älskar MoDo.
Jag hade önskat att vi hade fler spelare som inte heller räcker riktigt till för NHL, men som älskar MoDo.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
NuMo: Dahlén skulle platsa i NHL om han inte hade svagast psyke i hela ligan.
+ 3
« Föregående · 2654348 · Nästa »