MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
« Föregående · 2795237 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Ben Perrault: Rätt. Ni är det kötta med disciplin som gäller. Plocka poäng.
www.youtube.com/watch?v=JRw8suSw2e8
www.youtube.com/watch?v=JRw8suSw2e8
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
JonathanF: Alla ser att pucken ligger där, men blåser domaren ska det inte gå att granska väl?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
NuMo: Fast det blir helt rätt mål. Otur där att Ek inte har större rumpa.
Ojojoj! Marginalerna med oss.
Ojojoj! Marginalerna med oss.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
19MoDo21: solklart mål men trodde inte de fick göra videobedömning på om pucken är blockerad?
Ahaha domarskandal skönt att det gynnar oss för en gångs skull
Ahaha domarskandal skönt att det gynnar oss för en gångs skull
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}: Bra domare. Första gången MoDo får ett domslut med sig. Aldrig sett det tidigare. Äntligen!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Marrdin: Varför jobbar inte Ladue sig runt med kroppen i den situationen när han fått stopp på timråiten...
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}: tycker redan matchen vägt över till oss spelmässigt. Bara noggrannhet nu, inga utvisningar eller pucktapp på fel ställen så kan det gå bra ikväll.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
SPOODI: tycker vi spelar mycket bra, Timrå har knappt haft nån målchans alls, vi checkar högt upp med högt tempo
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}: Håller med. Lite väl neggo här inne nu. Vissa matcher får ju motståndarna tre fria lägen framför vår målvakt inom 5 spelade minuter. Nu ser vi ut att ta defensiven på allvar.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}: håller inte alls med. Timrå är ifs också dåliga. Två lag som känns mer rädda att förlora än en vilja att vinna
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Gavelo: vi vågar ju inte tacklas tryck till en jävel ska göra ont att spela ishockey
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}: ”Lite olyckligt att vi inte var beredda att göra jobbet som vi pratat om”
- / Karlin efter matchen
- / Karlin efter matchen
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Sigge: Köttar man inte i en sån här match så gå och lägg dig. Fjärdekedjan har chefslöner. Hopptackla nu er jävla får!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
modoitmagnus: Vi har inte vunnit en enda närkamp hitills. Dags att vakna
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}: Timråpubliken helt tondöva, jobbigt att höra det där
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
SPOODI: Jag med, men vi kan inte styra över det. Hade HS bestämt så skulle BB redan ha rett ut alla problem. Inte bara i hockey utan i hela världen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}: finns inte en person i ishockeyvärlden som jag hatar mer än Österberg. Blir arg varje gång jag ser hans babyface
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
SPOODI: Finns bara ett lag han hatar mer än oss, det är Timrå. Hé é lögnt!
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
jonsson: Växjö var bättre spelmässigt tydligen, är det inte typiskt att Clubjäveln ändå tar segern?
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Bad_Brett: Skratta då aldrig mer åt George som vill ha galen Tjeck å Slovak..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Bad_Brett: En av MoDos hjältar när vi gick upp spelar just nu på Skyttis och ligger under med 2-3 mot ÖHF
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
SPOODI: Haha, tufft för Tomasek som "bara" gjort 18 på 28 matcher.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}: Oskar Steen har gjort 21mål på 30 matcher. Helt galna siffror
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Saleva: Saik har mäktat med 13 skott mot mål kontra FBKs 32.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}:
Djärvt tippat verkligen, men ett sådant resultat skulle sitta fint för vår bekymmersamma målskillnad
Djärvt tippat verkligen, men ett sådant resultat skulle sitta fint för vår bekymmersamma målskillnad
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}:
Tre matcher snart slut, inte mer än ett mål/match. Det är lite skillnad mot ha..
Tre matcher snart slut, inte mer än ett mål/match. Det är lite skillnad mot ha..
« Föregående · 2795237 · Nästa »