MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
« Föregående · 2795237 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Framnäs: Olle släpper så otroligt mycket returer. Kan inte ens nypa ett höstlöv
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{7426}: Jaha. Ska ni ha domarna med er igen nu…?
Korrekt bortdömt men han blåste lite snabbt.
Korrekt bortdömt men han blåste lite snabbt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
19MoDo21:
Vi hade en del flyt där. Domarna tog en otroligt tidig avblåsning, vilket räddade oss.
Tänkte säga att vi kommer att få det svårt ändå, tyvärr hade jag rätt.
De är otroligt hårda framför mål och vi har svårt att freda oss.
Känns rätt att vi ligger under nu även om det tar emot att säga det.
Vi hade en del flyt där. Domarna tog en otroligt tidig avblåsning, vilket räddade oss.
Tänkte säga att vi kommer att få det svårt ändå, tyvärr hade jag rätt.
De är otroligt hårda framför mål och vi har svårt att freda oss.
Känns rätt att vi ligger under nu även om det tar emot att säga det.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Marrdin: Det där ska vara mål. Han blir ju inte störd via benskyddet utan har helt enkelt inte koll på pucken
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
19MoDo21: denna borde dömas bort ligger ju under benskyddet=blockerad. Parodi deluxe
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
19MoDo21: Ja rätt uppenbart att man där avvaktade med att blåsa av istället.
Aja det är väl rättvist då dom blev blåst på förra målet. Tråkigt att dom inte är konsekvent bara.
Aja det är väl rättvist då dom blev blåst på förra målet. Tråkigt att dom inte är konsekvent bara.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
NuMo: OEEK är så fruktansvärt usel. Kunde ha stått 4-0 redan.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
19MoDo21: Smaklöst att Sanny kommenterar vi vet hans sanna färger
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
JonathanF: 4 spelare framför mål stirrar puck och tar ej bort tikarna.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
SPOODI: Dem skulle ju blåst av innan om det inte var för det bortdömda målet.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Snälla ge mig möjligheten att stänga av kommentatorljudet, fyfan vilken dålig kombo det är ikväll
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
snowden: För alla tror att Oeek givetvis vet var han har pucken. Oerhört märkligt att han inte verkar haft koll på det och lyfter benskyddet?
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
SPOODI: Eken har alltid en 1dm glipa under benskydden, helvete!
Och varför ligger MoDos backar så högt i BP? Alltid en Timråit själv framför målvakten på returerna.
Och varför ligger MoDos backar så högt i BP? Alltid en Timråit själv framför målvakten på returerna.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
NuMo: Ek lämnar tyvärr rätt mkt enkla returer vilket Timrå uppenbarligen läst på i och med att man går stenhårt på mål efter varje avslut.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Gavelo: Det känns som det är oerhört dålig kommunikation i powerplay
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Monno:
Tycker att Timrå ligger på extremt nära vår målvakt och skotten som kommer är riktigt vassa. Så visst skulle man kunna önska att alla skotten fastnade i tyget, men själv tycker jag det har varit svårt för Ek.
Nu går vi bort oss helt i PP och de gör mål.
Dåligt av Woods.
Tycker att Timrå ligger på extremt nära vår målvakt och skotten som kommer är riktigt vassa. Så visst skulle man kunna önska att alla skotten fastnade i tyget, men själv tycker jag det har varit svårt för Ek.
Nu går vi bort oss helt i PP och de gör mål.
Dåligt av Woods.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Skarpskytten Walli mål i fler derbyn.
Visst gjorde han ett första derbyt förra säsongen också?
Visst gjorde han ett första derbyt förra säsongen också?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
19MoDo21: Ännu mer onödigt att Karlin är så satans korkad att han fortsätter spela spelare en kedja som uppenbarligen inte fungerar.
+ 2
« Föregående · 2795237 · Nästa »