Modo-HV71
« Föregående · 1642060 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo-HV71
Ben Perrault:
Förväntningar.
- Att Skröder skall få fortsätta sin streak av poäng, men framförallt mål. Det får inte bli tvärstopp nu.
- Att Önerud tar på sig ansvaret igen. Det har han visat att han klarar av förut. Nu är det jobb, men inga resultat. Kom igen Önerud! HV är det perfekta offret för dig.
- Att Possler spelar med den självklarhet han avslutade förra säsongen med och så han började den här säsongen, trots brist på poäng. Därefter har possler varit en tyst mus. Kliv fram och tro at du är en tiger igen.
- Att Torp inser att han kan spela som när han är bäst, varenda match.
- Att vi tar slagskott i ställert för dessa meningslösa droppskott in framför mål i PP och att någon förstår att ta plats framför mål.
Redigerad kommentar
Sv: Modo-HV71
Huge: men, om han är extremt billig så behöver inte ett på planen vara särskilt lysande. Det har ingenting med de riktiga vårvningar som svarten står inför att göra. Vi behöver spelare och det här är inte i vägen för det.
Billig för han spelar gratis, men jag vet inte om saker som boende, bil osv tillkommer.
Billig för han spelar gratis, men jag vet inte om saker som boende, bil osv tillkommer.
Redigerad kommentar
Sv: Modo-HV71
70 Rodrigues: Huge har i stort rätt om det speltekniska. Brashear är nog väldigt vältränad, gammal och med noll erfarenhet av stor risk eller det svenska spelsättet.
Vad Wikegård mest var inne på var egentligen vad Brashear tillför utanför isytan. I omklädningsrummet, på bänken och även hur man uppträder i stort sett till förberedelse och träningsflit. Han har också väldigt mycket erfarenhet kring NHL och kan vara som en mentor åt juniorerna.
Att han ska vara en tillgång i spelet tror jag inte en sekund på.
Vad Wikegård mest var inne på var egentligen vad Brashear tillför utanför isytan. I omklädningsrummet, på bänken och även hur man uppträder i stort sett till förberedelse och träningsflit. Han har också väldigt mycket erfarenhet kring NHL och kan vara som en mentor åt juniorerna.
Att han ska vara en tillgång i spelet tror jag inte en sekund på.
Sv: Modo-HV71
spud:
Du gillade clowner? Är du helt sjuk i huvudet? Finns ju ingenting läskigare!
youtu.be/-skXU70pO0k
Brrrrr...!
+ 3
Sv: Modo-HV71
Ben Perrault: Alla gillar ju cirkus och därför gillar vi också Modo just nu. Man frågar sig om Foppa är ett geni eller en galning men risken är ju att spektaklet slår tillbaka på er själva med en avstängd Brashear och en skadad motståndare. Skitkul tycker jag att det är oavset och ett event man inte vill missa.
Redigerad kommentar
Sv: Modo-HV71
Sven Sewage: Wikegård kan ju knappast mena allvar om han uttalar sig ur tränarsynpunkt?
Återstår att hans gapiga "jagvillsynasimassmedia" machojag har talat, och då blir det lite mer begripligt, för att inte säga naturligt och väntat.
Ska iaf bli kul ikväll, nästan så jag släpper vår egen match för att fokusera på spektaklet i Ö-vik...
Återstår att hans gapiga "jagvillsynasimassmedia" machojag har talat, och då blir det lite mer begripligt, för att inte säga naturligt och väntat.
Ska iaf bli kul ikväll, nästan så jag släpper vår egen match för att fokusera på spektaklet i Ö-vik...
Sv: Modo-HV71
Ben Perrault: Jag sitter mer paralyserad. Har sällan kännt mig mer amvivalent i valet huruvida jag vill bevittna vad som händer ikväll eller ej. Litet nyfiken ska erkännas, men mest fruktan för att jag kommer att må väldigt dåligt som MoDo-supporter. Senast var laget inte förmöget att ta poäng mot ett uselt Brynäs och i matcherna innan var laget totalt utspelade. Det lilla hopp som möjligen fanns till skiktet ovanför laget är borta. Härdsmälta är väl det ord som bäst beskriver situationen.
« Föregående · 1642060 · Nästa »
Monno: Klubban var borta. OK att det var anledningen, men vi har ju tyvärr tusen och en anledningar till att vi släpper in mål i PP.
Skicka upp Andreas på läktaren. Det skulle vara kul ;)
Redigerad kommentar