Låter som det är bra tryck ikväll i hallen
MoDo - Kristianstad 5:7
« Föregående · 2322068 Till forumet
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gurkan: Det kommer bli tufft idag, Kristianstad kommer ge allt!
Övrigt är man precis lika besviken på ljudet och känslan i sändningen från Hägglunds, har dom ljudupptagningen från en mikrofon i speakerbåset eller vad är det för fel?
Övrigt är man precis lika besviken på ljudet och känslan i sändningen från Hägglunds, har dom ljudupptagningen från en mikrofon i speakerbåset eller vad är det för fel?
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
jonsson: nu börjar nerverna spöka, hoppas killarna i laget har dem under kontroll, blir en svettig match.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Nu är jag på väg upp för första matchen sen corona
förstörde festen sist
Mina stämband är redo
förstörde festen sist
Mina stämband är redo
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Färdkost:
Välkommen in, jag är på plats. Bilat från Hörnefors, med punkalampan tänd sista 2 milen. Hahaha! Symboliserar KIK's energi. Icing-Ove, Do Your Thing! Bränn kyklingben eller annat lämpligt.
Välkommen in, jag är på plats. Bilat från Hörnefors, med punkalampan tänd sista 2 milen. Hahaha! Symboliserar KIK's energi. Icing-Ove, Do Your Thing! Bränn kyklingben eller annat lämpligt.
+ 7
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Smurfen: Nu blir det att hämta upp lamm Shashlik på Gandhi och sen Systembolaget. Kunde ha varit värre...
+ 4
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{9682}: Både personligen och för laget, vinn ikväll så vi får några dagars behövlig vila, tar på krafterna med ångestmatcher varannan dag
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{9682}:
Japp, jag kommer från de södra delarna av Jämtland, jag bor numera sedan 15 år tillbaka i södra Sörmland.
(Dvs perfekt bortastå-avstånd till flera av MoDos bortamatcher) (y)
Japp, jag kommer från de södra delarna av Jämtland, jag bor numera sedan 15 år tillbaka i södra Sörmland.
(Dvs perfekt bortastå-avstånd till flera av MoDos bortamatcher) (y)
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
På tåget från Umeå nu, för att sedan nöta ut stämbanden till punkten av ingen återvändo. Framåt MoDo!
+ 5
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{7639}:
I kväll vinner MoDo med klara tennissiffror!
Luften har gått ur Kristianstad
I kväll vinner MoDo med klara tennissiffror!
Luften har gått ur Kristianstad
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Woody Jokinen: Ja ni borde klara kontraktet, 3 matchbollar tappar ni inte.
Sen måste vi göra vårat, det blir som sagt svårt men det kan gå.
Sen måste vi göra vårat, det blir som sagt svårt men det kan gå.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{7639}: Lycka till i kväll länskolleger! Hoppas vi ses nästa år i SHL. Alla alternativ är ju öppna fortfarande....
+ 11
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{7639}:
Japp! Jag ska ge allt ikväll. Ska komma så tidigt att jag med säkerhet står på klacksidan av stå! Nu Jä*lar kör vi!
Japp! Jag ska ge allt ikväll. Ska komma så tidigt att jag med säkerhet står på klacksidan av stå! Nu Jä*lar kör vi!
+ 7
MoDo - Kristianstad 5:7
Sista (?) kvarten öka takten
www.modohockey.se/artikel/kcffal1fz-4ij6i1/karlin-infor-femte-kvartsfinalen-vi-gor-mycket-bra
www.modohockey.se/artikel/kcffal1fz-4ij6i1/karlin-infor-femte-kvartsfinalen-vi-gor-mycket-bra
+ 3
« Föregående · 2322068
