Heyerdal: Varför? Känns som att det blir en given vinst idag.
Inlägg: 2322047
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gurkan: Det kommer bli tufft idag, Kristianstad kommer ge allt!
Övrigt är man precis lika besviken på ljudet och känslan i sändningen från Hägglunds, har dom ljudupptagningen från en mikrofon i speakerbåset eller vad är det för fel?
Övrigt är man precis lika besviken på ljudet och känslan i sändningen från Hägglunds, har dom ljudupptagningen från en mikrofon i speakerbåset eller vad är det för fel?