MoDo - Kristianstad 5:7
« Föregående · 2321939 Till forumet
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{7639}:
Japp! Jag ska ge allt ikväll. Ska komma så tidigt att jag med säkerhet står på klacksidan av stå! Nu Jä*lar kör vi!
Japp! Jag ska ge allt ikväll. Ska komma så tidigt att jag med säkerhet står på klacksidan av stå! Nu Jä*lar kör vi!
+ 7
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{7639}: Lycka till i kväll länskolleger! Hoppas vi ses nästa år i SHL. Alla alternativ är ju öppna fortfarande....
+ 11
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Woody Jokinen: Ja ni borde klara kontraktet, 3 matchbollar tappar ni inte.
Sen måste vi göra vårat, det blir som sagt svårt men det kan gå.
Sen måste vi göra vårat, det blir som sagt svårt men det kan gå.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{7639}:
I kväll vinner MoDo med klara tennissiffror!
Luften har gått ur Kristianstad
I kväll vinner MoDo med klara tennissiffror!
Luften har gått ur Kristianstad
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
På tåget från Umeå nu, för att sedan nöta ut stämbanden till punkten av ingen återvändo. Framåt MoDo!
+ 5
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{9682}:
Japp, jag kommer från de södra delarna av Jämtland, jag bor numera sedan 15 år tillbaka i södra Sörmland.
(Dvs perfekt bortastå-avstånd till flera av MoDos bortamatcher) (y)
Japp, jag kommer från de södra delarna av Jämtland, jag bor numera sedan 15 år tillbaka i södra Sörmland.
(Dvs perfekt bortastå-avstånd till flera av MoDos bortamatcher) (y)
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{9682}: Både personligen och för laget, vinn ikväll så vi får några dagars behövlig vila, tar på krafterna med ångestmatcher varannan dag
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Smurfen: Nu blir det att hämta upp lamm Shashlik på Gandhi och sen Systembolaget. Kunde ha varit värre...
+ 4
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Färdkost:
Välkommen in, jag är på plats. Bilat från Hörnefors, med punkalampan tänd sista 2 milen. Hahaha! Symboliserar KIK's energi. Icing-Ove, Do Your Thing! Bränn kyklingben eller annat lämpligt.
Välkommen in, jag är på plats. Bilat från Hörnefors, med punkalampan tänd sista 2 milen. Hahaha! Symboliserar KIK's energi. Icing-Ove, Do Your Thing! Bränn kyklingben eller annat lämpligt.
+ 7
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Nu är jag på väg upp för första matchen sen corona
förstörde festen sist
Mina stämband är redo
förstörde festen sist
Mina stämband är redo
+ 3
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
jonsson: nu börjar nerverna spöka, hoppas killarna i laget har dem under kontroll, blir en svettig match.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gurkan: Det kommer bli tufft idag, Kristianstad kommer ge allt!
Övrigt är man precis lika besviken på ljudet och känslan i sändningen från Hägglunds, har dom ljudupptagningen från en mikrofon i speakerbåset eller vad är det för fel?
Övrigt är man precis lika besviken på ljudet och känslan i sändningen från Hägglunds, har dom ljudupptagningen från en mikrofon i speakerbåset eller vad är det för fel?
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Ben Perrault: Modo spelar uselt, tappar defensiven gång på gång på gång!
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Ben Perrault:
0-1 i en spelvändning, men tycker ändå vi har betydligt bättre fart idag. Är inte orolig detta tar vi.
0-1 i en spelvändning, men tycker ändå vi har betydligt bättre fart idag. Är inte orolig detta tar vi.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gavelo: Kolla Woods hemjobb. Slutade åka långt innan skottet avfyrades.
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
{7639}: varför ska han vända om gjort det flera gånger redan, värsta tänkbara start
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gavelo:
Verkligen? Modo har börjat pissdåligt i så himla många matcher men ändå vunnit men du kom fram till 20% just ikväll? Inte för att jag gillar det jag ser men låt det gå lite mer än 11 minuter i alla fall.
Verkligen? Modo har börjat pissdåligt i så himla många matcher men ändå vunnit men du kom fram till 20% just ikväll? Inte för att jag gillar det jag ser men låt det gå lite mer än 11 minuter i alla fall.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Tyler Durden: Jag stänger av skiten orkar inte bli mer förbannad ikväll.
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Rockson: Eftersom Kristianstad varit hetare och kanske bättre i 3/4 möten samt att Modo börjat darrigt så är känslan att Kristianstad kommer ta en seger ikväll och tvinga fram en match till.
Att vi slår ut Kristianstad tror jag till 100% men det kommer att kosta.
Att vi slår ut Kristianstad tror jag till 100% men det kommer att kosta.
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Ben Perrault: vi dribblar våghalsigt på deras blå måste spela säkrare annars kontrar de bort oss
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Rytter: Du har ju ett bra track record, men jag ska vara ärlig och säga att jag inte gillar det jag ser.
KIK spelar smart samtidigt som MoDo försöker bjuda publiken på propagandahockey. Domare som har beslutat sig för att tillåta mer än tidigare.
Känns inte bra.
KIK spelar smart samtidigt som MoDo försöker bjuda publiken på propagandahockey. Domare som har beslutat sig för att tillåta mer än tidigare.
Känns inte bra.
« Föregående · 2321939

www.modohockey.se/artikel/kcffal1fz-4ij6i1/karlin-infor-femte-kvartsfinalen-vi-gor-mycket-bra