MoDo - Östersund 2023-01-06
« Föregående · 2439525 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
KRB: Den där tacklingen ska då fan inte ge utvisning. Skärpning domarna.
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
henkeiskogen: Den där var billig va? Går ut med rumpan enligt mig,
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
{5647}: Hörde jag rätt, eller var det " Kneeing "? sen när är knäet rumpan?
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Confusius: ÖIK 8 skott på mål, 5 frilägen!!!
Någon som tror att Vela kommer att bli viktig i slutspelet?
Någon som tror att Vela kommer att bli viktig i slutspelet?
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Confusius: Korkad kanske jag e men nykter de e ja o härjar tycker jag att jag inte gör vill bara surra hockey!!!!🇺🇿🇺🇿😇
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
henkeiskogen: Är det 5-6 frilägen nu eller? Bärnhardtz och Näsén briljerar inte i defensiven...
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
{5647}: Väldigt dåligt, en perfekt tackling.
Absurt att kalla den kneeing.
Absurt att kalla den kneeing.
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
henkeiskogen: Dackell känns stabilare nu än när han var hos oss trots 5 insläppta ikväll.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Randy Marsh: Finns ju naturligtvis en anledning till varför han inte spelar i SHL ;)
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
KRB: Vet inte var du lägger ribban, men Bärnhardtz vann både intern poäng- och plus/minus-liga i slutspelet ifjol, så om han kan upprepa det så är i varje fall jag nöjd.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Bad_Brett: Sådan grotesk nonchalans. Irriterande som fan.
Två personer markerar Koivisto, men ändå får han slå in den.
Avsluta snyggt nu!
Två personer markerar Koivisto, men ändå får han slå in den.
Avsluta snyggt nu!
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
jonsson: Hur fan kan de få komma in framför mål så enklelt hela matchen!
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Bad_Brett: Östersunds skottprocent mot modo måste vara rekordboksmässig.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Confusius:
Om han vill värna om en god karriär så skall han nog slå sig till ro på den här nivån. Då kommer han bli hyllad så länge han håller den här kvalitén.
Problemet blir ifall han går upp med Modo. Risken är att han blir en belastning för oss ifall han inte helt plötsligt kommer på knepet bli dödssäker bakåt. Han har inte snabbheten eller hårdheten. Det hänger på smartness och den verkar ju vara enkelriktad framåt.
Om han vill värna om en god karriär så skall han nog slå sig till ro på den här nivån. Då kommer han bli hyllad så länge han håller den här kvalitén.
Problemet blir ifall han går upp med Modo. Risken är att han blir en belastning för oss ifall han inte helt plötsligt kommer på knepet bli dödssäker bakåt. Han har inte snabbheten eller hårdheten. Det hänger på smartness och den verkar ju vara enkelriktad framåt.
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
{5647}: slutar man spela så straffar det sig snabbt, tre frilägen mot sig i pp
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
{9233}: Berg som var så stabil före skadan, horribel i alla lägen nu.
+ 3
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Gavelo: känns skönt att få in Brickley bredvid Ingman. Berg måste spela rejälare där framför mål.
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Keriksson: Brickley är inte speciellt stark defensivt så våra defensiva problem lär kvarstå.
Men offensivt blir han en tillgång helt klart.
Men offensivt blir han en tillgång helt klart.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Bad_Brett:
Bernhardt är försvarssoldaten i MoDo som ska visa de andra hur man ska göra i varje läge, hans förlamningar smittar av sig, jag vill se honom rapp och alert beslutsam varje match och byte
Japp, jag har största förväntningar på Bernhardt
Bernhardt är försvarssoldaten i MoDo som ska visa de andra hur man ska göra i varje läge, hans förlamningar smittar av sig, jag vill se honom rapp och alert beslutsam varje match och byte
Japp, jag har största förväntningar på Bernhardt
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Lagen i HA hamnar stundtals i situationer där man undrar om det verkligen är proffshockey eller om det bara är en hobbyliga.. Folk ramlar höger och vänster, pucker far åt alla håll och ingen har någon aning vad som händer
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
JoakimE: Sveningsson siktar in sig - Bara fem meter utanför. Ger Östersund time-out och tekning i anfallszon.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Bad_Brett: Och det vet ju motståndarna! I slutspelet kommer dom att sätta en oerhörd press på backpar Bernhardt-Näsén. Hoppas att vi grejar det
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Gavelo: Konstigaste kommentaren på länge. Vem bryr sig om vad han är känd för? Snubben täcker väl fler skott än våra andra backar tillsammans.
+ 3
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Värdelös kommentaror, brukar ju vara på huvudmatcher ibland. Inte ens paus eller tränar intervju efter match. Värdelöst!
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Jävligt less på att vi inte bara städar bort pittiga ÖIK jaja tre poäng i alla fall.
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Confusius: Bernhardt är snabbare än Näsén, Folin och Wahlberg. Han är dessutom en riktigt bra spelare fysiskt. Han kan, om han vill, vara bra defensivt. Tyvärr är det mycket mer inställning än talang som sätter stopp.
Jag tycker att han fick mycket orättvis kritik i förra årets slutspel. Då var han faktiskt bra och mer fokuserad. Kunde såklart varit bättre, men då var det Hasa och Ingman som strulade till det.
Nu håller jag nog Ingman som bästa back tack vare jämnheten.
Jag tycker att han fick mycket orättvis kritik i förra årets slutspel. Då var han faktiskt bra och mer fokuserad. Kunde såklart varit bättre, men då var det Hasa och Ingman som strulade till det.
Nu håller jag nog Ingman som bästa back tack vare jämnheten.
+ 7
« Föregående · 2439525 · Nästa »