Modo - TIngsryd 170208
« Föregående · 1797655 Till forumet
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Rytter: precis. Hedman ser rädd ut med pucken fortfarande, men spelar sig snabbare och enklare ur situationerna och då blir det bättre.
Sv: Modo - TIngsryd 170208
{5647}:
Tycker faktiskt att Eidestedt och Hedman gör en bra match idag, det är så här dom ska spela.
Tycker faktiskt att Eidestedt och Hedman gör en bra match idag, det är så här dom ska spela.
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Domsjö: icing har blivit obegripligt i den här ligan. I shl är det hybridicing, men här är det rätt godtyckligt.
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Domsjö:
Tycker de skapar ytor för varann plus Tobias smartness är det en riktigt bra kombo
Tycker de skapar ytor för varann plus Tobias smartness är det en riktigt bra kombo
+ 1
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Tarasov: Smotherman är fantastiskt hälsosam för karlkvist.
Stark på puck och vid sargen dessutom är han tekniskt kunnig.
Stark på puck och vid sargen dessutom är han tekniskt kunnig.
+ 1
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Gavelo: den där utvisningen var också helt oförklarlig. Får vi en fem mot tre också?
+ 1
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Robin Ztorken L: Håller helt med, domarna är lika usla åt båda håll mot och med alla lag, hur jävla illa det än är så blir det lika i långa loppet för man hoppas.
Domarna håller div3 klass, sändningarna håller div4 klass och den mediala uppmärksamheten för allsvenskan är sämre än Damhandboll, svårt för en liga att växa under sådana förutsättningar.
Domarna håller div3 klass, sändningarna håller div4 klass och den mediala uppmärksamheten för allsvenskan är sämre än Damhandboll, svårt för en liga att växa under sådana förutsättningar.
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Tarasov: Jo men domarna är dåliga rakt igenom, och det drabbar inte bara oss.
Det är break even för alla lag
Det är break even för alla lag
Sv: Modo - TIngsryd 170208
{5647}: Rättvist. Vi gör en bra match såhär långt. Har vi nio spelare borta med skador, avstängning och landslag?
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Robin Ztorken L:
Fast klaga på samma sak flera ggr under säsong måste du ändå ha en viss förståelse för att man gör :) å där gjorde Karlqvist mål.... styrkan från min trådstart
Fast klaga på samma sak flera ggr under säsong måste du ändå ha en viss förståelse för att man gör :) å där gjorde Karlqvist mål.... styrkan från min trådstart
+ 5
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Jåkkinen: kommentatorn är i alla fall bättre än det extrema lågvattenmärket vi hade sist. Visst håller han på Tingsryd, men är det inte värre än sådär är det ok.
Micningen är inte så rolig. Det låter som en match med tioåringar med enögda föräldrar på läktaren. Det är lika mycket eko som i gamla kb-hallen.
Hade vi bara haft en ok domare så hade den här inramningen varit bland de bästa hittills i serien som gud glömde.
Micningen är inte så rolig. Det låter som en match med tioåringar med enögda föräldrar på läktaren. Det är lika mycket eko som i gamla kb-hallen.
Hade vi bara haft en ok domare så hade den här inramningen varit bland de bästa hittills i serien som gud glömde.
+ 2
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Jåkkinen: Det verkar vara en lågbudget sändning också, inga intervjuer.
+ 1
Sv: Modo - TIngsryd 170208
{5647}: Domarna missgynnar alla lag, det är inte bara vi som drabbas.
Det är ju inte så att dom bara är kass emot oss, så sluta gnäll på dom.
Det är nog vi som måste spela bättre hockey, för domarna är lika kass när de dömer Mora, men dom vinner hockeymatcher i alla fall.
Det är ju inte så att dom bara är kass emot oss, så sluta gnäll på dom.
Det är nog vi som måste spela bättre hockey, för domarna är lika kass när de dömer Mora, men dom vinner hockeymatcher i alla fall.
+ 1
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Rytter: Ni borde se sändningen från vår match, en hall som inte ens håller div 4 klass. Kameramannen sitter på sargen o filmar. Vart är den här ligan på väg?
+ 5
Sv: Modo - TIngsryd 170208
MorganaLefaey:
Nej så är det ju, var irriterad på domarna i början av säsongen men nu är man van så det är bara att acceptera att det är ett lotteri som du säger. Tyvärr höjer ju inte detta statusen på ligan, så HA och SHL glider bara längre ifrån varandra, klart SHL ska ha mer pengar, allt är ju proffsigare där, klubbarna, lagen, hallarna, produktionen, spelarna och domarna.
Nej så är det ju, var irriterad på domarna i början av säsongen men nu är man van så det är bara att acceptera att det är ett lotteri som du säger. Tyvärr höjer ju inte detta statusen på ligan, så HA och SHL glider bara längre ifrån varandra, klart SHL ska ha mer pengar, allt är ju proffsigare där, klubbarna, lagen, hallarna, produktionen, spelarna och domarna.
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Rytter: så är det. Domaren har återigen direkt gjort oerhört stora avgörande misstag som får avsevärda konsekvenser.
Sedan tycker jag att vi gör en bra period. Vi skulle nog varit i ledning om inte domaren velat visa upp sig och att de får ett oerhört tursamt mål på slutet.
Nu hoppas vi att vi också får några gratisutvisningar med oss.
Sedan tycker jag att vi gör en bra period. Vi skulle nog varit i ledning om inte domaren velat visa upp sig och att de får ett oerhört tursamt mål på slutet.
Nu hoppas vi att vi också får några gratisutvisningar med oss.
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Rytter: jag orkar inte tänka på domarna. Ser det som lotteri i stället. Ibland har man tur och ibland inte.
Retar mig däremot på micken mot publiken. Hör ensamma rop o klagomål från sådant man inte ens borde höra.
Retar mig däremot på micken mot publiken. Hör ensamma rop o klagomål från sådant man inte ens borde höra.
+ 1
Sv: Modo - TIngsryd 170208
{5647}:
Jo det jag menar, den på Hanses var ju på plocken efter han lagt handsken över. Alba var ju tidigare och fick in klubban under plocken. Tar man den första måste man ta den andra.
Alltås nivån är ett skämt, men det går inte att klaga längre.
Jo det jag menar, den på Hanses var ju på plocken efter han lagt handsken över. Alba var ju tidigare och fick in klubban under plocken. Tar man den första måste man ta den andra.
Alltås nivån är ett skämt, men det går inte att klaga längre.
+ 1
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Rytter: den slashingen var exakt likadan som Albas, men han träffar hanses senare. Den skulle nog inte heller varit utvisning, men tar man den på alba är den extremt solklar. Djävla pajasar som dömer i den här ligan.
Sv: Modo - TIngsryd 170208
{5647}: ha. Domaren hittar en tveksam utvisning för att följa upp den felaktiga. Grattis taif.
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Tarasov: backuppsättningen er lite hmm tunn ut ikväll. Varför inte sätta ned Ericsson en dån här match?
Sv: Modo - TIngsryd 170208
Tarasov: 4th Line
10. Skröder, Per-Åge
15. Öhman, Oscar
77. Karlström, Anton
3rd Line
52. Alba, Emil
45. Steen, Oscar
11. Jakobsson, Kristian
49. Eidstedt, Axel
2. Léman, Jonathan
2nd Line
44. Smotherman, Jordan
67. Ericsson, Tobias
89. Karlkvist, Patrik
18. Aronsson, Tobias
41. Hedman, Oscar
1st Line
22. Molin, Emil
13. Rundqvist, David
14. Björklund, Henrik
55. Deutsch, David
7. Lindgren, Jesper
Goalies
37. Bjurö, Jonatan
34. Hanses, Erik
Extra Players
47. Walfridsson, Sebastian (LD)
10. Skröder, Per-Åge
15. Öhman, Oscar
77. Karlström, Anton
3rd Line
52. Alba, Emil
45. Steen, Oscar
11. Jakobsson, Kristian
49. Eidstedt, Axel
2. Léman, Jonathan
2nd Line
44. Smotherman, Jordan
67. Ericsson, Tobias
89. Karlkvist, Patrik
18. Aronsson, Tobias
41. Hedman, Oscar
1st Line
22. Molin, Emil
13. Rundqvist, David
14. Björklund, Henrik
55. Deutsch, David
7. Lindgren, Jesper
Goalies
37. Bjurö, Jonatan
34. Hanses, Erik
Extra Players
47. Walfridsson, Sebastian (LD)
+ 1
Modo - TIngsryd 170208
Viktig match. Deutsch,Aronsson och Walfridsson får chansen denna gång. Hoppas på 3 blytunga poäng ikväll. Får vi se Karlqvist leverera lite poäng ikväll, känns som om det kan lossna efter senaste tidens torka.
+ 1
« Föregående · 1797655