1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507734 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1797612

Sv: Modo - TIngsryd 170208
Robin Ztorken L: Håller helt med, domarna är lika usla åt båda håll mot och med alla lag, hur jävla illa det än är så blir det lika i långa loppet för man hoppas.

Domarna håller div3 klass, sändningarna håller div4 klass och den mediala uppmärksamheten för allsvenskan är sämre än Damhandboll, svårt för en liga att växa under sådana förutsättningar.

Svarskommentarer

Sv: Modo - TIngsryd 170208
Gavelo: den där utvisningen var också helt oförklarlig. Får vi en fem mot tre också?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB