KB: KB-klass!
MoDo - Tingsryd 220225
« Föregående · 2298897 Till forumet
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
Oj vad mycket piggare Svenningson ser ut idag..
Fanns tendenser i förra matchen oxå
Fanns tendenser i förra matchen oxå
+ 1
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
01:31 1-0 (EQ) MoDo 6. Ingman, Josef (3)
29. Aagaard, Mikkel
15. Sveningsson, Filip
29. Aagaard, Mikkel
15. Sveningsson, Filip
+ 2
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
Robin Ztorken L: Sjunger klacken ”Vi hatar Putin”
Jag ogillar när man sjunger om att hata andra, men i detta fallet gör jag ett undantag!
Jag ogillar när man sjunger om att hata andra, men i detta fallet gör jag ett undantag!
+ 11
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
31. Tikkanen, Henrik
1. Williamsson, Tex
1st Line
7. Näsén, Pontus
40. Bernhardt, David
20. Jelisejevs, Nikolajs
25. Vigneault, Sam
17. Woods, Riley
2nd Line
6. Ingman, Josef
2. Hasa, Filip
29. Aagaard, Mikkel
19. Karlsson, Erik
15. Sveningsson, Filip
3rd Line
27. Folin, Niklas
37. Styf, Hugo
22. Mannberg, Daniel
34. Nordin, Oscar
36. Ohlsson, Sebastian
4th Line
12. Pettersson, Oscar
33. Tjernström, Max
23. Sylwander, Daniel
1. Williamsson, Tex
1st Line
7. Näsén, Pontus
40. Bernhardt, David
20. Jelisejevs, Nikolajs
25. Vigneault, Sam
17. Woods, Riley
2nd Line
6. Ingman, Josef
2. Hasa, Filip
29. Aagaard, Mikkel
19. Karlsson, Erik
15. Sveningsson, Filip
3rd Line
27. Folin, Niklas
37. Styf, Hugo
22. Mannberg, Daniel
34. Nordin, Oscar
36. Ohlsson, Sebastian
4th Line
12. Pettersson, Oscar
33. Tjernström, Max
23. Sylwander, Daniel
+ 1
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
Bössa 68:
Hunter går in i HV:s andrakedja, man kunde ju inte sätta en KHL stjärna i andra hade jag för mig.
Kelleher är inte med, är han skadad igen?
Glad att vi fick Nikolajs för halva priset.
Hunter går in i HV:s andrakedja, man kunde ju inte sätta en KHL stjärna i andra hade jag för mig.
Kelleher är inte med, är han skadad igen?
Glad att vi fick Nikolajs för halva priset.
+ 2
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
Werner: jag trodde i dessa krig å helvetesdagar att alla sluter upp å står starka tillsammans men du bevisar hat i gemen.ove
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
{9682}: Haha ja vad faen medochmotgångsprit behövs till vissa matcher 🤪🍻
+ 1
Sv: MoDo - Tingsryd 220225
Ben Perrault: Första ölen är öppnad och känslan inför ikväll är på topp 😁
Karlin sa ju inför säsongen i en intervju med svenska fans tror jag det var på frågan hur hans MoDo kommer kännetecknas.. typ " Vi kommer aldrig vika ner oss och kriga matchen igenom "
Handen på hjärtat så har vi fått en hel del poäng i matcher där vi inte alls förtjänar poäng, det är ju iofs en styrka sig men Karlins retorik faller bort en hel del.
Jaja mot 3 nya kämparpoäng :)
Karlin sa ju inför säsongen i en intervju med svenska fans tror jag det var på frågan hur hans MoDo kommer kännetecknas.. typ " Vi kommer aldrig vika ner oss och kriga matchen igenom "
Handen på hjärtat så har vi fått en hel del poäng i matcher där vi inte alls förtjänar poäng, det är ju iofs en styrka sig men Karlins retorik faller bort en hel del.
Jaja mot 3 nya kämparpoäng :)
+ 1
« Föregående · 2298897