Modo - Vita Hästen 5/12
« Föregående · 1856039 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Finns ingen jag mer önskar ett spelmål är Johan Eriksson, är där och är med men det går troll i sista momentet hela tiden
+ 6
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Känns som man är tillbaka i gammal vana nu. Bara dump nu... Ekarv dumpar innan röd till å med. Inte så bra.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Fan j.eriksson känns helt lam. Hoppas han kan komma igång snart. Fan snyggt av karlström
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Nucky: väldigt sant, sen så måste jag medge att Hästen känns ganska svaga och verkar inte ha krutet att hota på allvar så detta bör gå oavsett.
5 kvar, upptill bevis
5 kvar, upptill bevis
+ 2
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: precis de här lägena man behöver hamna i för att kunna bli bättre.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Synd att de ska ge dem detta men kanske är bra för att testa å se om de kan hålla nu
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Monno: Mem där small det 4-2 och komentatorn är lyrisk, detta var nog det sämsta som kunde hända.
Oddset på att det blir 4-4 är obefintligt lågt
Oddset på att det blir 4-4 är obefintligt lågt
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Tror man inte är så sugen på ge bort pucken heller. Leder men med 4-1 kan man vänta ut lägena.
Tycker man hittills iaf vågar stå upp mkt bättre i mittzon. Helt annat motstånd såklart än sist men ändå.
Tycker man hittills iaf vågar stå upp mkt bättre i mittzon. Helt annat motstånd såklart än sist men ändå.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Modo snurrar mycket i zon och lägger väldigt mycket puckar i rundeln, varför.... jo för man saknar spelare som brunkar framför kassen, målvakten har ju fri sikt i 9/10, där måste Modo bli väldigt mycket bättre!!
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
hanzon: Jo, men det är en till. Dom har 2, dom jävlarna.
Ryssland utestängs ur OS. Efter att man sett dokumentärfilmen Ikaros om dopingen i bl.a Sotchi är det enda alternativet.
Nackdelen med det hela är att man kanske tvingas genomlida bilder av Johan Ryno i Tre Kronor.. i OS.
Helt galet.
Ryssland utestängs ur OS. Efter att man sett dokumentärfilmen Ikaros om dopingen i bl.a Sotchi är det enda alternativet.
Nackdelen med det hela är att man kanske tvingas genomlida bilder av Johan Ryno i Tre Kronor.. i OS.
Helt galet.
+ 3
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Kull att se att det är 50/50 i tekning. Börja de bli bättre å teka? tack vare ekarv ?
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: bara jag som blir sjukt provocerad av VH-spelare med Jagr-nacke?
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Webmaster:
Skadan måste ha hämmat Björklund, ett helt annat bett i skridskoåkningen sen han kom tillbaka.
Skadan måste ha hämmat Björklund, ett helt annat bett i skridskoåkningen sen han kom tillbaka.
+ 7
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{8384}: den här matchen har du all rätt att gnälla, det har varit flertalet situationer där vita hästen kunde åkt ut för utvisningar, bl.a. var det två situationer just innan den tveksamma utvisningen på Marklund
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Ja det är oroväckande för vi är lika lama.
5 skott tre mål...tillhör inte vanligheterna.
Detta måste bli 100% bättre annars är vi utan poäng ikväll också och som vi alla vet är ju inte hemmaplan vår styrka direkt.
5 skott tre mål...tillhör inte vanligheterna.
Detta måste bli 100% bättre annars är vi utan poäng ikväll också och som vi alla vet är ju inte hemmaplan vår styrka direkt.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{7814}: Jag gnäller säkert för mycket på domarna och ber om ursäkt men blir fan skadad av hur dålig nivån är.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{7814}: Marklund är ju sjukt onödigt när han åker ut. Dock tycker jag mer det verkar vara crosschecking? Och det är ju lite störigt då att domaren uppenbarligen chansar lite när han tar ut honom.
Men det störigaste är väl snarare vad han släpper än vad han tar.
Men det störigaste är väl snarare vad han släpper än vad han tar.
+ 2
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{8384}: Men samtidigt, har inte Modo typ nästintill lägst utvisningsminuter av alla i serien? Tycker det är dags att sluta gnälla på domarna EXAKT hela tiden, tjatigt!
+ 5
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L: håller med om att det är hafsigt spelat. slarvar med pucken så jäv*lskt. tappar i egen zon och dåliga pass. Och vår vanliga tur med en skiiiiiitdomare. De måste gå någon jäkla hata modo kurs innan de får börja döma hockeymatcher. baaaaah. Men men sjukt jäkla effektiva iallafall det är kul att se :D Tänk om modo kunde va såhär effektiva ännu oftare
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L: Tycker inte hästen haft ett enda vettigt anfall, maken till lamt lag för kvällen 8 skott till trots!
Men ja det är oroväckande
Men ja det är oroväckande
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L: men 3-1 i mål till modo!😃😃 måste se det positiva också
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Ledningen till trots, så är det återigen ganska dålig hockey.
Slarv, slarv, slarv och slarv.
Är ju, som vanligt, knappt en pass som sitter på bladet.
Hafsigt, och fortsätter det så här så kan det sluta med förlust...reducering var allt annat än bra för vår självförtroende.
5-8 i skott till Hästen :-(
Slarv, slarv, slarv och slarv.
Är ju, som vanligt, knappt en pass som sitter på bladet.
Hafsigt, och fortsätter det så här så kan det sluta med förlust...reducering var allt annat än bra för vår självförtroende.
5-8 i skott till Hästen :-(
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Spelar inge roll hur usel hockeyn är eller hur dåligt med publik det är på plats, ja inte ens den undermåliga tv sändningen är på samma låga nivå som domarna, vad fan håller dom på med??!!
+ 2
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: märktes snabbt att vi hade domaren emot oss. Hoppar flera utvisnigar modo skall ha med sig men ger vh för inget. Pinsamt. Ha nivån. De har fan något emot modo. Är inte många matcher modo har med sig dömningar. Man blir frustrerad
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Ygge83: missar solklar interfearence på molin och tar det där. Helvete va dåligt
+ 2
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{8384}: Glöm inte bort Boorken nu, leda med 3 mål är det värsta som finns!
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{8384}: Håll detta nu! Stänk in ett par till.
Vill att både Timrå & Modo ska kvala uppåt helst, guden väljer att ge båda lagen massor av lycka så båda lirar SHL 18/19.
Vill att både Timrå & Modo ska kvala uppåt helst, guden väljer att ge båda lagen massor av lycka så båda lirar SHL 18/19.
+ 1
« Föregående · 1856039 · Nästa »
