+ 2
Inlägg: 1856035
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Nä, de är riktigt svaga.
Förresten riktigt kul att se första pp-uppställning, Molin-Marklund-Eriksson har ruggigt fina varianter
Förresten riktigt kul att se första pp-uppställning, Molin-Marklund-Eriksson har ruggigt fina varianter
+ 7
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Finns ingen jag mer önskar ett spelmål är Johan Eriksson, är där och är med men det går troll i sista momentet hela tiden
+ 6
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Känns som man är tillbaka i gammal vana nu. Bara dump nu... Ekarv dumpar innan röd till å med. Inte så bra.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Fan j.eriksson känns helt lam. Hoppas han kan komma igång snart. Fan snyggt av karlström
5 kvar, upptill bevis