Modo - Vita Hästen 5/12
« Föregående · 1856055 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{8395}: Åsso Oskarshamn då. ;-)
Som består av spelare som inte har kontrakt med Oskarshamn...
Som består av spelare som inte har kontrakt med Oskarshamn...
+ 5
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Heyerdal: Grymmt bra jobbat ikväll, kul att nästan alla anrika klassiska klubbarna ligger på kval-plats :) Kan sluta bra detta. :D
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Rytter: 7 ...o både AIK o löven kan passera imorrn, håller med att segern var rättvis men som vanligt har Modo en förmåga att bjuda in motståndarn på enkla misstag, dumma utvisningar mm, borde med alla chanser t.o m vunnit större
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Nucky: skönt att se att hemmaspelet fungerar bättre 😊 shit södertälje har blivit bra mycket bättre sedan tränarbytet
+ 6
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Nucky:
Många klagar idag med. Tänker själva bara hålla käften och konstatera att 3 poäng är 3 poäng och att vi nu ligger bland topp-8 med 6p till plats 2.
Många klagar idag med. Tänker själva bara hålla käften och konstatera att 3 poäng är 3 poäng och att vi nu ligger bland topp-8 med 6p till plats 2.
+ 3
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: 11-3 i målskillnad på de 2 senaste hemmatcherna, mot lag som har i det närmaste samma poäng som oss.
Säga vad man vill, men det går åt rätt håll :)
Säga vad man vill, men det går åt rätt håll :)
+ 5
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Nucky: För övrigt måste Modo vara norra Europas sämsta lag att göra mål i öppen kasse, nästa 3 minuter och man var inte ens nära, fattar inte varför man inte går 100% på att spika igen kistan, det är precis som om man verkligen vill leva på udden till fiasko?!
Aja en genomgående bra match, poängen könns viktigast.
Det som Modo vinner på idag är mycket att Hästen var riktigt jäkla usla och aldrig riktigt kom uppnå nivå.
Aja en genomgående bra match, poängen könns viktigast.
Det som Modo vinner på idag är mycket att Hästen var riktigt jäkla usla och aldrig riktigt kom uppnå nivå.
+ 3
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Nä, de är riktigt svaga.
Förresten riktigt kul att se första pp-uppställning, Molin-Marklund-Eriksson har ruggigt fina varianter
Förresten riktigt kul att se första pp-uppställning, Molin-Marklund-Eriksson har ruggigt fina varianter
+ 7
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Finns ingen jag mer önskar ett spelmål är Johan Eriksson, är där och är med men det går troll i sista momentet hela tiden
+ 6
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Känns som man är tillbaka i gammal vana nu. Bara dump nu... Ekarv dumpar innan röd till å med. Inte så bra.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Fan j.eriksson känns helt lam. Hoppas han kan komma igång snart. Fan snyggt av karlström
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Nucky: väldigt sant, sen så måste jag medge att Hästen känns ganska svaga och verkar inte ha krutet att hota på allvar så detta bör gå oavsett.
5 kvar, upptill bevis
5 kvar, upptill bevis
+ 2
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: precis de här lägena man behöver hamna i för att kunna bli bättre.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Synd att de ska ge dem detta men kanske är bra för att testa å se om de kan hålla nu
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Monno: Mem där small det 4-2 och komentatorn är lyrisk, detta var nog det sämsta som kunde hända.
Oddset på att det blir 4-4 är obefintligt lågt
Oddset på att det blir 4-4 är obefintligt lågt
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Tror man inte är så sugen på ge bort pucken heller. Leder men med 4-1 kan man vänta ut lägena.
Tycker man hittills iaf vågar stå upp mkt bättre i mittzon. Helt annat motstånd såklart än sist men ändå.
Tycker man hittills iaf vågar stå upp mkt bättre i mittzon. Helt annat motstånd såklart än sist men ändå.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Modo snurrar mycket i zon och lägger väldigt mycket puckar i rundeln, varför.... jo för man saknar spelare som brunkar framför kassen, målvakten har ju fri sikt i 9/10, där måste Modo bli väldigt mycket bättre!!
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
hanzon: Jo, men det är en till. Dom har 2, dom jävlarna.
Ryssland utestängs ur OS. Efter att man sett dokumentärfilmen Ikaros om dopingen i bl.a Sotchi är det enda alternativet.
Nackdelen med det hela är att man kanske tvingas genomlida bilder av Johan Ryno i Tre Kronor.. i OS.
Helt galet.
Ryssland utestängs ur OS. Efter att man sett dokumentärfilmen Ikaros om dopingen i bl.a Sotchi är det enda alternativet.
Nackdelen med det hela är att man kanske tvingas genomlida bilder av Johan Ryno i Tre Kronor.. i OS.
Helt galet.
+ 3
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Kull att se att det är 50/50 i tekning. Börja de bli bättre å teka? tack vare ekarv ?
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: bara jag som blir sjukt provocerad av VH-spelare med Jagr-nacke?
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Webmaster:
Skadan måste ha hämmat Björklund, ett helt annat bett i skridskoåkningen sen han kom tillbaka.
Skadan måste ha hämmat Björklund, ett helt annat bett i skridskoåkningen sen han kom tillbaka.
+ 7
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{8384}: den här matchen har du all rätt att gnälla, det har varit flertalet situationer där vita hästen kunde åkt ut för utvisningar, bl.a. var det två situationer just innan den tveksamma utvisningen på Marklund
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Ja det är oroväckande för vi är lika lama.
5 skott tre mål...tillhör inte vanligheterna.
Detta måste bli 100% bättre annars är vi utan poäng ikväll också och som vi alla vet är ju inte hemmaplan vår styrka direkt.
5 skott tre mål...tillhör inte vanligheterna.
Detta måste bli 100% bättre annars är vi utan poäng ikväll också och som vi alla vet är ju inte hemmaplan vår styrka direkt.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{7814}: Jag gnäller säkert för mycket på domarna och ber om ursäkt men blir fan skadad av hur dålig nivån är.
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{7814}: Marklund är ju sjukt onödigt när han åker ut. Dock tycker jag mer det verkar vara crosschecking? Och det är ju lite störigt då att domaren uppenbarligen chansar lite när han tar ut honom.
Men det störigaste är väl snarare vad han släpper än vad han tar.
Men det störigaste är väl snarare vad han släpper än vad han tar.
+ 2
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
{8384}: Men samtidigt, har inte Modo typ nästintill lägst utvisningsminuter av alla i serien? Tycker det är dags att sluta gnälla på domarna EXAKT hela tiden, tjatigt!
+ 5
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L: håller med om att det är hafsigt spelat. slarvar med pucken så jäv*lskt. tappar i egen zon och dåliga pass. Och vår vanliga tur med en skiiiiiitdomare. De måste gå någon jäkla hata modo kurs innan de får börja döma hockeymatcher. baaaaah. Men men sjukt jäkla effektiva iallafall det är kul att se :D Tänk om modo kunde va såhär effektiva ännu oftare
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L: Tycker inte hästen haft ett enda vettigt anfall, maken till lamt lag för kvällen 8 skott till trots!
Men ja det är oroväckande
Men ja det är oroväckande
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L: men 3-1 i mål till modo!😃😃 måste se det positiva också
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Ledningen till trots, så är det återigen ganska dålig hockey.
Slarv, slarv, slarv och slarv.
Är ju, som vanligt, knappt en pass som sitter på bladet.
Hafsigt, och fortsätter det så här så kan det sluta med förlust...reducering var allt annat än bra för vår självförtroende.
5-8 i skott till Hästen :-(
Slarv, slarv, slarv och slarv.
Är ju, som vanligt, knappt en pass som sitter på bladet.
Hafsigt, och fortsätter det så här så kan det sluta med förlust...reducering var allt annat än bra för vår självförtroende.
5-8 i skott till Hästen :-(
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Spelar inge roll hur usel hockeyn är eller hur dåligt med publik det är på plats, ja inte ens den undermåliga tv sändningen är på samma låga nivå som domarna, vad fan håller dom på med??!!
+ 2
« Föregående · 1856055 · Nästa »