Modo vs BIK Karlskoga 7/2
« Föregående · 1869198 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{5647}: Men Modo kunde inte spela av 30 sekunder utan att dra på sig en utvisning inför sudden
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}:
Måste säga att det är helt underbart att kolla på swestat och uppdatera en gång a min. Dels är det relativt stressfritt, dels påminner det om min barndom i Skåne där jag satt mer Modoflaggan kolla 377 och drömde om att få närvara i Övik....
Måste säga att det är helt underbart att kolla på swestat och uppdatera en gång a min. Dels är det relativt stressfritt, dels påminner det om min barndom i Skåne där jag satt mer Modoflaggan kolla 377 och drömde om att få närvara i Övik....
+ 4
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: å så leta han upp en utvisning. Å idioten åker på målvakten. Konstigt att de ibte fått någon utvisning för det. Ful bik är
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8429}: Ja fyfan vilket skräplag Karlskoga är, filmar konstant och spelar fult. De förtjänade verkigen inte tre poäng här.
+ 2
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8429}: tack. Vi har spelat upp oss från första perioden och oavgjort var nog rättvist.
+ 2
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: kul aty bik får spela hur fult de cillm får de lägga sig på pucken? Fyfaaan vad rättvist
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo: hakning under handskarna ska enligt en vanlig regelbok vara ok.
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{5647}: Marklunds utvisning är sjuk. Kan köpa att han hakar lite, men Forsberg tappar ju benen helt när han hakas på klubban? Hur kan det inte bli diving?
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: jo, de är ungefär som när Kim II Jun kritiserat USA... exakt noll självinsikt.
+ 2
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: fyfan va fult. Ska va mer än 2. Å kuk att filmarbik spela moviestar komiskt. Som de filmat hela matchen. Fan vad domaren söker den
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{5647}: Modo har slutat spela nu ser det ut som, det där tålamodet Säcken pratar om finns inte kvar
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: alltså ALLA vet att diagonalpassen kommer från egen blå till offensiva. Totalt sönderläst
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: Den på Rommel borde varit utvisning på oss då klubban var mellan benen. Man är så van att BIK filmar att jag också trodde att det var filmning som vanligt.
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Monno: Även Marklund, bara därför blixtrar väl #22 #11 och avgör för Modo i slutet
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{7639}: solklaraste divingen ever. Visa ut idioterna. Justja domarn gilla bik
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: Ja hoppas vi kan slå Hästen hemma, annars är det nog 6 raka torsk.
Mot kvalserien...
Mot kvalserien...
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: svårt att se vad Sundlöw såg i Aunen, tycker inte han tillför något tvärtom
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Heyerdal: det är fan sjukt. Värsta matchen å då är de fan dålig alla matcher. Men kan vissa spelare sluta vänta in motståndare i egen zon när de har puck
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Heyerdal: Tycker dom missar överallt. Men drabbar ju oss hårdare då BIK förstärker så jävulskt att du måste vara i en annan kommun för å missa när dom faller.
+ 1
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Monno: skrämmande, miss efter miss o hela tiden till Modos nackdel
+ 2
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Nucky: misstänkt klubbai ansiktet på karla. Fuk de är. Fulsaker efter varje blåsning. Att de inte åkeer på nå e sjukt. Domaren e ju störd han skiter i aty blåsa fasy han ligger. Väntar aslänge
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo: Tycker Karlkvist ej står att känna igen efter skadan. Hoppas få se honom i en mer kreativ omgivning för att få det att lossna. Laget skulle verkligen behöva det
Gärna sett honom med 18-38
Gärna sett honom med 18-38
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{8384}: Äh det ska ju jämna ut sig över en säsong säger ju alla så då borde vi ha en rejäl utförsbacke sista 10 omgångarna, ett 10 tal helt avgörande utvisningar samt några tilldömda gratismål ramlar in och vi slutar 3:a i tabellen ;)
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
Gavelo: jobbigt bara om vi ska kämpa mot domarna, moståndarna och psyket varje match. Visst är fan en bragd när vi vinner då. Visst man kan göra misstag. Men varje match? Och andra matchen irad han felaktikt tar bort ett mål för modo
Sv: Modo vs BIK Karlskoga 7/2
{5647}: Obehagligt att han siktade på super-finnen som just kom tillbaka.
+ 1
« Föregående · 1869198 · Nästa »