Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
« Föregående · 2001198 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
{8384}: Berglunds armbåge som styrde in det tro, såg billigt ut
+ 1
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Heyerdal: var det inte moraspelaren framför mål? Tyckte det såg ut som hög klubba
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
pean: Konstigt att man inte ringer, touchar den moraklubban så är den misstänkt hög.
+ 2
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
pean: Galet sista byte för Linus med Rosdahl och Olofsson. sjukt bra.
Ja, jag är tjatig, men Linus måste rymmas på tre kedjor och Sylwander är inte den spelaren man får till den typen av spel med.
Ja, jag är tjatig, men Linus måste rymmas på tre kedjor och Sylwander är inte den spelaren man får till den typen av spel med.
+ 3
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
pean: Västerås leder mot Björklöven, hoppas de håller i det.
+ 1
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
{5647}: Ganska sjukt att man tycker att vår kanske skickligaste spelare offensivt (Karla) känns som han har mer att hämta offensivt och ändå producerar vi så bra framåt.
+ 2
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Monno:
Vi kommer nog inte ha någon vinnare av poängligan i år. Men styrkan är att alla kedjor kan bidra.
Älskar tambellinis klubblyft för att rädda kvar pucken i zon och sedan spela fram JJ.
Andra matchen för denna kedja och redan har dom fin kemi och producerar.
Någon som saknar wernblom och hellre haft kvar honom än att värva tambellini?
Vi kommer nog inte ha någon vinnare av poängligan i år. Men styrkan är att alla kedjor kan bidra.
Älskar tambellinis klubblyft för att rädda kvar pucken i zon och sedan spela fram JJ.
Andra matchen för denna kedja och redan har dom fin kemi och producerar.
Någon som saknar wernblom och hellre haft kvar honom än att värva tambellini?
+ 3
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Rytter: Jag umgås med känsla att det inte är en tillfällighet att Hanses står mot just Mora. Jag tror att han hamnar där ganska snart. Bara en känsla.
+ 1
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
{8384}: fan va skönt att vi klara 5-3!!😊😊 tränar de på att spela av matchen? Eller mora som är bta?
+ 1
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
{8384}:
Tycker det känns som att man är både starka och snabba, man kommer även in rejält i situationerna.
Tycker det känns som att man är både starka och snabba, man kommer även in rejält i situationerna.
+ 2
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Tarasov: tack karla!! Starkt!Fan va skönt! Mora ser frustrerade ut
+ 1
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
modomille: Tre poäng av Tambellini. Bara en sån sak. Men det är ju inte slut än. :)
+ 11
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
NuMo: det här är helt sjult att få vara med om som modoit. Långa streaks har vi haft då och då. Men 8 i rad 3 poäng, måste väl tillbaka till 99 för detta?
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
NuMo: små marginaler i hockey, istället för mål o 3-2 vid 3 mot 5 så blir det 4-1 -;)
+ 3
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
NuMo:
Det blev bara 3p på tambellini. Skönt med en relativt bekväm resa idag, nu hoppas vi på en rejäl revansch för det senaste debaclet mot SSK.
Det blev bara 3p på tambellini. Skönt med en relativt bekväm resa idag, nu hoppas vi på en rejäl revansch för det senaste debaclet mot SSK.
+ 11
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Costanza:
Den som inte spelade på det får skylla sig själv.
Den som inte spelade på det får skylla sig själv.
+ 3
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Tarasov: Tyvärr skall väl något lag bli boogieteam. Södertälje ligger farligt nära nu.
+ 3
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
NuMo: Gött med seger igen. Vinner vi mot SSK på söndag har vi chans på serieledning nästa lördag!
+ 5
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Grymt härlig seger, kul att Tambelini producerar bra med. Bara ladda om för SSK på Söndag och hoppas vi kan bjuda på en bättre insats en sist mot dom.
+ 6
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Dundee: Fan vilken värvning Olofsson är! Jobbar kopiöst i match efter match, river och sliter samtidigt som han även är individuellt skicklig med ett bra skott och fin spelförståelse.
Går bra ihop med Rosdahl. Kul också att se de deras byten med LP där det snurrades friskt i offensiv zon.
Går bra ihop med Rosdahl. Kul också att se de deras byten med LP där det snurrades friskt i offensiv zon.
+ 21
Sv: Mora IK - Modo Hockey 2019-11-01
Snipan: jag tror inte det, skulle vara dumt av Modo att släppa Hanses
+ 1
« Föregående · 2001198 · Nästa »
Såg ju inte helt otagbart ut