Mora - MoDo 2021-12-27
« Föregående · 2270188 Till forumet
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Idbyn: Inga heta målchanser?
Skott i ribbkryssets insida, skott och retur strax efter där Moras spelare ligger i målgården och räddar diagonalpasset, sen flertalet bra skottlägen i slottet, så 3 mål hade inte känts helt orättvist alls tycker jag.
Men ja, Mora spelar smart, dom är ett jävligt svagt lag så dom är väl tvungna att spela såhär ”tråkigt”
Skott i ribbkryssets insida, skott och retur strax efter där Moras spelare ligger i målgården och räddar diagonalpasset, sen flertalet bra skottlägen i slottet, så 3 mål hade inte känts helt orättvist alls tycker jag.
Men ja, Mora spelar smart, dom är ett jävligt svagt lag så dom är väl tvungna att spela såhär ”tråkigt”
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: Vet inte om jag håller med, tycker vi har drivit spelet men några heta målchanser har vi väl inte haft, Mora spelar smart.
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Hur ser Werna juniors kontrakt situation ut, känns som att pojken måste hem snart!
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: Nu kör vi lite VooDoo! Laget måste offra en gris från Sidensjö. 1-5 ska det stå på tavlan.....
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
TickledDonkey: Jösses vad tråkigt Mora spelar. Säkert effektivt, men blir lite antiklimax när de spelar hemma under mellandagarna.
Känns som att Sveningsson gör ett bättre jobb i backcheckingen nu än tidigare. Karlin-effekten? Skotten sitter dock fortfarande i planket...
Känns som att Sveningsson gör ett bättre jobb i backcheckingen nu än tidigare. Karlin-effekten? Skotten sitter dock fortfarande i planket...
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
TickledDonkey: Vi borde nog haft 3-0 redan, men vi saknar medstudsarna hittills.
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
God fortsättning kära MoDo fans. Skitmål, gillar det jag ser, vi driver matchen.
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Steken84: Modo har pressat i 8 minuter, Mora får nästan ett anfall och så studsar pucken rätt.
Jisses så orättvist
Jisses så orättvist
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: vafan tycker vi ägt match helt. å så får de till en styrning i mål bara sådär^^
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: Fan, vad jag älskar MoDo! Jag är en medgångssupporter men kämpar på i andra kanaler utöver allt annat.
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
4th Line
11. Lindewall, Jeremias
23. Sylwander, Daniel
12. Pettersson, Oscar
14. Norèn, Jakob
3rd Line
36. Ohlsson, Sebastian
33. Tjernström, Max
22. Mannberg, Daniel
26. Wahlberg, Emil
6. Dahlroth, Jesper
2nd Line
15. Sveningsson, Filip
19. Karlsson, Erik
29. Aagaard, Mikkel
40. Bernhardt, David
37. Styf, Hugo
1st Line
17. Woods, Riley
25. Vigneault, Sam
32. Modigs, Markus
2. Hasa, Filip
7. Näsén, Pontus
Goalies
31. Tikkanen, Henrik
1. Williamsson, Tex
11. Lindewall, Jeremias
23. Sylwander, Daniel
12. Pettersson, Oscar
14. Norèn, Jakob
3rd Line
36. Ohlsson, Sebastian
33. Tjernström, Max
22. Mannberg, Daniel
26. Wahlberg, Emil
6. Dahlroth, Jesper
2nd Line
15. Sveningsson, Filip
19. Karlsson, Erik
29. Aagaard, Mikkel
40. Bernhardt, David
37. Styf, Hugo
1st Line
17. Woods, Riley
25. Vigneault, Sam
32. Modigs, Markus
2. Hasa, Filip
7. Näsén, Pontus
Goalies
31. Tikkanen, Henrik
1. Williamsson, Tex
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
KB: Sollefteå, Kramfors, hela Ångermanland då :)
Sedan har jag förvånansvärt lite emot ex.vis Rögle o Mora, utom när vi möts då.
Sedan har jag förvånansvärt lite emot ex.vis Rögle o Mora, utom när vi möts då.
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}: Samma här, MoDo Herr, MoDo Dam, J20 , J18. t.o.m P16 o alla yngre förmågor
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}: Har aldrig upplevt dej som störig, den där jävla Costanza däremot, Grrr han kan reta gallfeber på en.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
mattias - 74: Har alltid gillat dig..Sen är jag en idiot på andra ställen...
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
mattias - 74: Björn sitter såklart säkert just nu. Men om det fortsätter likadant en bit in i februari, hur tror du det ser ut då?
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}:
Dålig period just nu men blir nog slutspel tror jag Max kvartsfinal
Är några namn som ryktas på väg in
Du behöver inte va sarkastisk när du vet hur det går 😎😂
Hoppas ni och löven går upp
Hv var ett av lagen som ville stänga ligan så hoppas de får en säsong till i HA
Dålig period just nu men blir nog slutspel tror jag Max kvartsfinal
Är några namn som ryktas på väg in
Du behöver inte va sarkastisk när du vet hur det går 😎😂
Hoppas ni och löven går upp
Hv var ett av lagen som ville stänga ligan så hoppas de får en säsong till i HA
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Tarasov:
Ni har ett hyfsat bortafacit denna säsong men hemma är det ännu bättre men jag håller stenhårt på er ikväll
Körde ett spel med att Modo vinner 2 perioden samt gör minst 4 mål i matchen
Mora är bra just nu men ni är såklart bättre
Ni har ett hyfsat bortafacit denna säsong men hemma är det ännu bättre men jag håller stenhårt på er ikväll
Körde ett spel med att Modo vinner 2 perioden samt gör minst 4 mål i matchen
Mora är bra just nu men ni är såklart bättre
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
KB: 12 timmar direktsänd hockey ikväll/natt då för den som orkar, men givetvis prioriteras MoDo. Senaste vinsten i Mora kom för drygt 2 år sedan, så dags för revansch nudå. Vore skönt att slippa höra Moras måljingel ikväll, även om den är trevlig mot annat motstånd.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Förhoppningen är att duon Folin och MacMaster snart ska vara tillbaka i spel. Grundplanen för kanadensaren är att han ska göra comeback borta mot AIK den 5 januari och om allt vill sig väl kan även Folin spela då. Backen väntar på att få röntga sin arm och när röntgen är gjord vet vi mer om när han kan vara tillbaka.
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Robin Ztorken L: MacMaster är en bit bort. Han har spelat halvskadad och skulle inte lira mer den här sidan av året, senast jag hörde något.
Folin borde vara redo nu tycker man. Backsidan känns ganska stabil iofs, så dumt att stressa fram något där.
Folin borde vara redo nu tycker man. Backsidan känns ganska stabil iofs, så dumt att stressa fram något där.
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: Mora är på gång nu, så det gäller att vi dyker upp påslagna och redo att kriga! Vinn!
+ 1
Mora - MoDo 2021-12-27
Matchdags igen då efter juluppehåll!🥳 se om julskinkan satt sig på musklerna eller om det blir en liten startsträcka i matchen. Nu jäklar kör vi mot nya segrar. Goooo MoDo🥳🥳
+ 5
« Föregående · 2270188