+ 3
Inlägg: 2270136
Svarskommentarer
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
mattias - 74: Har alltid gillat dig..Sen är jag en idiot på andra ställen...
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
mattias - 74: Björn sitter såklart säkert just nu. Men om det fortsätter likadant en bit in i februari, hur tror du det ser ut då?
Dålig period just nu men blir nog slutspel tror jag Max kvartsfinal
Är några namn som ryktas på väg in
Du behöver inte va sarkastisk när du vet hur det går 😎😂
Hoppas ni och löven går upp
Hv var ett av lagen som ville stänga ligan så hoppas de får en säsong till i HA