Mora - MoDo 2021-12-27
« Föregående · 2270264 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: Gillar att Bernhardt bara glider runt på vilken position som helst.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}: Sex minuter in i tredje och MoDo verkar ha fått betong i benen och sylt i armarna. I alla fall om man ser statistiken på Swehockey, vilket jag gör.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Bad_Brett: Och en discolåt som måljingel tagen direkt från närmsta Epatraktor ute på parkeringen.
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}: Ser att Mora fortfarande tillåts ha sin epilepsi-reklam. Måste vara extremt störigt för spelarna.
Undrar om man får ha diskobelysning i taket också?
Undrar om man får ha diskobelysning i taket också?
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: Hoppas att MoDo gör 3-4 mål i sista. Rör på benen och skjut pucken i krysset. Jag kan hockey....
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo:
Jämnt i serien idag. HV får kämpa, Lövhögen har det riktigt jobbigt nu. Kanske det blir bra utdelning ikväll.
Jämnt i serien idag. HV får kämpa, Lövhögen har det riktigt jobbigt nu. Kanske det blir bra utdelning ikväll.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
”Bad_Brett: Haha, ”enögd” fick precis ett ansikte.
Nä detta är en uppvisning av Modo på många plan, Ljunggren i Moras kasse står på huvudet och håller Mora kvar i matchen, kanske lite extra under detta 5 minuters pp.
Skall man hitta något negativt så är det väl att Modo inte lyckats utnyttja sina skott bättre, 34 har gått på kassen, förmodligen det dubbla strax utanför.
2-1 känns ändå som en bra chans till poäng.
Nä detta är en uppvisning av Modo på många plan, Ljunggren i Moras kasse står på huvudet och håller Mora kvar i matchen, kanske lite extra under detta 5 minuters pp.
Skall man hitta något negativt så är det väl att Modo inte lyckats utnyttja sina skott bättre, 34 har gått på kassen, förmodligen det dubbla strax utanför.
2-1 känns ändå som en bra chans till poäng.
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Bad_Brett: Det är nog bara så att det kändes som att spela boxplay första 8 minuterna efter deras mål.
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Bara Wernblom kan klämma in 2 st 2 minuts utvisningar, 1st 5 min och en Game misconduct inom i stort sett en halv period.
henkeiskogen och Steken skulle vara intressant och veta vilken match ni ser på, låter som ni ser på helt olika matcher :)
henkeiskogen och Steken skulle vara intressant och veta vilken match ni ser på, låter som ni ser på helt olika matcher :)
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: Herregud vilket jäkla powerplay vi har. Inte sett sådant klappklapp spel på mååååånga år från modo i pp. Stenhårt på bladen. Vi vinner majoriteten av närkamper och pressar på något enormt.
Jag tror inte mora orkar hålla uppe detta i tredje perioden.
Jag tror inte mora orkar hålla uppe detta i tredje perioden.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Synd att pucken går oerhört långsamt. Bernard var oduglig i PP. Missade varje skott och ingen kunde skjuta direktskott när han passade
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Synd att perioden tog slut där, skulle fått ridit på det där målet ett tag till.
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: skapliga crosscheckingar aagaard åker på
Skönt att vi fick in en kasse😁🥳
Skönt att vi fick in en kasse😁🥳
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: håller Wernblom på med sådant där för mycket får han aldrig vända hem…
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{5647}: Borde vara game och minst 5 matcher på det.
Men vilka räddningar av Mora keepern, svettigt
Men vilka räddningar av Mora keepern, svettigt
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{7639}: Yes och Woods slog på en puck som ramlade ner från plocken så den var helt fri när han försökte. Bra av Woods.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{7639}: borde vara ett klart matchstraff där. Rakt upp i ansiktet helt utan att Woods försvarar sig. Finns inget försvar för sådant där.
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{7639}: solklar. Fult
Haha wernbloom har ingen bra match. Klm igen nu modo och sätt pucken i målet!
Haha wernbloom har ingen bra match. Klm igen nu modo och sätt pucken i målet!
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: Pucken är inne, men man måste tydligt kunna se pucken för att kunna döma mål eftersom man inte blåste mål på isen, så domslutet är enligt regelboken rätt men i grunden fel från början.
Och där har vi anledningen till varför jag inte förstår varför folk vill värva Werner junior till nästa säsong, fortfarande så korkad och oslipad
Och där har vi anledningen till varför jag inte förstår varför folk vill värva Werner junior till nästa säsong, fortfarande så korkad och oslipad
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
jonsson: matchen där för wernis, hoppas woods klarar sig från hjärnskakning
+ 4
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: Domarna ser nog inte pucken och får då inte godkänna det, även om de inser att i och med att plocken är helt inne så är det egentligen mål. Hade det varit klart så skulle det inte tagit så lång tid.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: oj vad mora har flyt i denna match... hur kan den inte vara inne..
Han slår han med klubban i ansiktet!!!!!! Ut ur arenan. Men hur fan kan pucken inte sitta i mål!!!?
Han slår han med klubban i ansiktet!!!!!! Ut ur arenan. Men hur fan kan pucken inte sitta i mål!!!?
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Gavelo: kul se en liten knubbig knatte med modotröja bland Morafansen
+ 1
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
henkeiskogen: Som jag skrev tidigare, det är en sådan match där Mora har all, precis all flyt på sin sida.
+ 3
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Heyerdal: Modo är så jävla coola. Ingen som stressar, fortsätter bara att mala på med sitt briljanta spel.
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: de spelar enkelt o skapar chanser nästan varje gång de kommer in i vår zon, visst oftast kontringar o mer öppet vi får stångas mot fem gubbar
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{8384}: Vi har verkligen ingen flyt alls, lastar skott på mål men inget slinker in trots att målvakten många gånger är bortspelad
+ 1
« Föregående · 2270264 · Nästa »
2-2