Bad_Brett: Kan vi elda upp nåt i Mora? Jag var ju nyss i Gävle...
Inlägg: 2270256
Svarskommentarer
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}: Sex minuter in i tredje och MoDo verkar ha fått betong i benen och sylt i armarna. I alla fall om man ser statistiken på Swehockey, vilket jag gör.
+ 1