Mora - MODO Hockey 2005-12-28
« Föregående · 644259 Till forumet
Sv: Mora - MODO Hockey 2005-12-28
"Vilken sunkhall. Hoppas Mora åker ur"
Låter som att Svarten var lite bitter efter matchen.
Låter som att Svarten var lite bitter efter matchen.
Sv: Mora - MODO Hockey 2005-12-28
Paddan: vart har detta hörts?
"Vilken sunkhall. Hoppas Mora åker ur"
Låter som att Svarten var lite bitter efter matchen.
"Vilken sunkhall. Hoppas Mora åker ur"
Låter som att Svarten var lite bitter efter matchen.
« Föregående · 644259
"- Vi pratade före matchen om hur vi skulle göra. Så går vi ut och gör tvärtom.
- Nästa match får vi prata om vad vi inte ska göra..."