Ny arena
« Föregående · 214400 Till forumet
Sv: Ny arena
poffa: Bör väl inte vara alltför avlägset nu tills dess att vi får se publicerandet av en sån där klämkäck bild på Peter Blomkvist och Elvy Söderström med spadarna i högsta hugg beredda att ta det första symboliska spadtaget för den nya evenemangsarenan.
Någon som minns hur den ungefärliga tidsplanen för bygget såg ut?
Någon som minns hur den ungefärliga tidsplanen för bygget såg ut?
« Föregående · 214400
Visst vare bättre förr, jag tycker hs fått nån slags Parkinsson nu, skakar,hoppar o blippar, o nån Errold #4 dyker upp När&Fjärran.
Kan inte vi i hs-rådet rösta bort Errold #4 ??