Hawerchuk: Jag skulle nog gissa på att dom menar att han ska få börja säsongen i en annan liga, tex finska ligan eller något. Bättre än Norskaligan i alla fall. Men tycker gott och väl att man kunde tagit hit han direkt så dyr kan han ju knappast vara endå tycker man eller ?.