Nu har man varit ute på en skön prommenad och kylt ner sig lite. Nu är det bara rikta blickarna mot Måndag. Jag har en positiv känsla inför den matchen i alla fall konstigt nog.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteFöljande fel har inträffat:
Inlägget finns inte