Sv: J-20
Salle: "Match 1 lär väl spelas i Kempehallen om Timrå inte knyter ihop påsen"

I Kempis? Bland konståkare och ungdomshockeyspelae? Jag tror snarare att matchen går i Swedbank Arena en annan dag. Ex. onsdag.