Sv: Slut på förnedringen del IV
Poffa: "Åt båda håll" Förtäckt beröm

AM: Backlund var inte bra nej.

Frisco: Björn Gustafsson?

Spud: De veckor det skulle ta att sammanställa de inläggen har jag inte tid med.

knaskamilla: Vem vet. Det kanske ligger något i det du säger.