Sv: Building the future, Silly Season 08-09
knaskamilla: Så klart Krizan ska vara kvar, har verkligen svårt att se att vi ska lyckas kunna ersätta honom. Nu har han ju varit skadad en längre tid med och inte kunnat göra sig själv eller Modo rättvis.

Nä jag hoppas då på att han blir kvar.