Sv: Building the future, Silly Season 08-09
NordaBoy: Ossi Väänänen är en mycket duktig spelare som skulle göra stor nytta i Modo, men han kommer spela NHL nästa säsong då han är för bra för elitserien. Sedan tror jag nog inte han skulle vara särskillt intresserad av att spela i Modo heller för den delen.