Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"Gladast över att slippa Modo - förutom möjligtvis några domare med spräckta trumhinnor efter allt skäll och gnäll - är nu HV.
Jag hävdar fortfarande att endast ett Modo med ordning på grejerna varit mäktigt nog att krossa HV:s gulddröm i vår."