Sv: Building the future, Silly Season 08-09
shinzawai: Vi har stort behov av spelare som t ex Jämtin och Ledin. Vi behöver grinders, i dagsläget har vi inga. Forsberg och Bjuhr kan kanske bli, men dit är det en bra bit.