Sv: Building the future, Silly Season 08-09
ajon:

Ja det vet man ju aldrig, men han gjorde ju ett bra jobb i Mora i alla fall. Och skulle det nu bli Harri som tar över i Modo. Så vet man ju inte hur hans hockey filosofi passar in i Modo. Men vi får vänta och se vem som tar över men det blir nog bra vem det än blir :).