Poffa: Fast jag gillar inte ålderstrukturen på backbesättningen för tillfället. När både Viklund och Oscar har lämnat så står vi där med ett par småkillar och ett gäng 30+. Det kan bli smärtsamt om ett par år. Minns Leksand (fast så jävla klantigt går det egentligen inte att sköta ett hockeylag).