Sv: Building the future, Silly Season 08-09
spud: Vore gött med nytt kontrakt på Salle. Jag förstår dock inte riktigt varför Ecke vill köra ett race till med samma trupp? Vi skulle behöva 4 nya forwards och 2 backar tycker jag.