Sv: Building the future, Silly Season 08-09
knaskamilla:

Trevligt att det verkar bli klart med ny tränare snart i alla fall samt att det ser ut som att Salle skriver nytt med. Då är det ju bara hoppas på att vi får behålla Steen med.