Sv: Building the future, Silly Season 08-09
spud:

Menade mer på att vi bör väll börja plocka hit dom spelare som ska vara dom tongivande samt producerande. Sedan fylla på med utfyllnads spelare som kommer harva längre bak i laget. Och en spelare som Kristoffersson hör som bäst hemma i en 4e kedja enligt mig. Men är ju nästan ett hån mot våra egna spelare om man väljer att plocka in en sådan spelare.