Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Paddan:

Om nu Steen skulle lämna oss så skulle jag gärna se Anders Bastiansen i Mora som ersättare till Steen. Kan vi ju köra en norsk kedja med. Skulle vara otroligt intressant eftersom alla har dom rollerna i sådana fall för att lyckas bli en giftig kedja :).