Sv: Building the future, Silly Season 08-09
MorganaLefaey:

Månsson är väll klar för Frölunda om man ska tro det som stått i alla tidningar. Men Widing gillar jag han skulle absolut kunna göra nytta hos oss. Men jag tror nog inte Brynäs åker ur.