shinzawai: Sundström första, Warg andra, Svartvadet tredje, ny billig hårt arbetande center som kan döda utvisningar till fjärde. Jag vill lägga pengarna på två högklassiga offensiva yttrar, som kan kompensera att vi har så pass defensiva centrar. Blir det några pengar över sen så vill jag ha en spelande högerfattad back. En ny dyr center står ganska långt ner på min önskelista, i så fall ska det vara en exceptionell spelare.