Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Martin S:

Jag minns inte han heller så mycket, men han spelade väll inte så många matcher för oss heller? kan han ha gjort 5-10 matcher högst. Men jag har sett han nu i Leksand med och han har ju absolut hört till dom bättre spelarna på isen.