Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skulle läsa lite om Salle i Allehanda och råkade klicka på Tuokko-artikeln, hajade till lite då jag hann läsa följande:

"- Jag är en hårt jobbande ytterforward, som i alla lägen spelar för laget och försöker bereda väg för mina kedjekompisar. Hur som helst känner jag att jag har mycket att ge och ser fram emot tiden i Modo, säger han i ett pressmeddelande."

Men det var ju tyvärr inte Salles intervju.....