Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:
För att någon på ÖA sagt att "du, du kan ju inte svenska"?
Lite tråkigt är det, att Zdenek Blatny är lika bra på att få ihop en läslig svensk text som Hasse A, och då var Blatny guldpackad och skulle bara skriva på ett kvitto på Harry's

Nä, nu var jag dum...