Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tikinmyheart:

Vad bra att alla är nöjda och glada, då. Jag håller för övrigt med scim - VM är urtrist nuförtiden, och jag har inte ens haft koll på när det spelats matcher. Vad är det som säger att vissa hockeyspelare inte känner likadant?