Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Paddan: Jag tycker iofs att han är en intressant kille som jag hade kunnat tänka mig i fjärdekedjan om vårt lag haft lite mer spets. Nu känns det bra att vi inte fått ännu en dussinlirare..