Sv: Building the future, Silly Season 08-09
spud:
Det blir intressant att se om man försöker göra Hållberg lite mer offensiv nu då Kurvinen har tillkommit. Man såg ju med avundsjuka hur Per skötte sin offensiv i FBK tidigare.