Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:

Hiskelig bakgrund och fortfarande dålig mickteknik av Hasse. Och ett par pinsamma frågor, som t.ex. den om han inte har funderat på att bara använda Zuccarello.