Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Är uttråkad, vad blir det för kedjor och backpar i premiären, nån som snackat med Harri? Är Ville en snäll man och spelar i fjärdekedjan? Är Aasen bättre än asen i de andra lagen... frågorna är många..