MorganaLefaey: inte för att jag tror att han kommer men några kompisar hade läst på kärpets hemsida eller nånstans att modo hade lagt ett bud på ett treårs kontrakt och 450k i månaden men jag tror inte att ecke skulle punga ut så mycket så det är nog bara att drömma ;D