Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Jag kör med Telia bredband, men jag var på biblioteket i stan i eftermiddags och hörde någon där som sa att stadsnätet också krånglade till och från, men nu vet jag iofs inte om det är samma som Örnsat eller inte?