Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Skulle ju inte vara fel om Judas Priest dyker upp nästa år! En av mina favoritgrupper från 80-talet, skulle vara mumma det! Men det finns många fler band från den tiden jag skulle vilja se framöver, Saxon, Accept, Van Halen för att nämna några.