Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Värdelösa föredettingar? Och du vill ha hit nån konstig alternativmusik istället? :)

Men annars är Salles idé inte så tokig, lite synth skulle inte heller vara fel (jag gillar personligen både synth och hårdrock, en inte allt för vanlig kombination). Depeche Mode skulle inte vara helt fel.